Tuesday, June 30, 2009

KoRea In My HeaRt.... (part 8)


27Mei - Seperti biasa aku akan bangun awal untuk menyiapkan diri & bersarapan sebelum memulakan perjalanan. Aku difahamkan, dari centum city ke Gyeong-ju mengambil masa lebih kurang 1 jam setengah. Awal2 pagi lagi Prof Joo Man Kim (Prof Kim) selaku fellow ITU-PNU menjemput kami di lobby hotel untuk di bawa melawat ke sekeliling Gyeong-ju. Pada awalnya aku tak tau pon Gyeong-ju tu binatang ape... mujurlah malam sebelum bertolak tu aku dah cari sikit info ttg gyeong-ju so banyak benda lah juga nak borak2 ngan Prof Kim ni.
Tempat pertama sekali yang kami kunjungi setelah sampi di Gyeong-ju adalah di tasik berhampiran dengan concorde hotel (I really forgot the name of the place). Subhanallah...Aku betul2 terpana dengan pemandangan yang sangat cantik... pohon2 merendang di kiri & kanan laluan pejalan kaki terasa damainyer... (to be continued...)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts