Monday, June 29, 2009

KoRea In My HeaRt.... (part 4)


25 Mei 2009 awal2 pagi lagi aku dah bangun ingatkan dah terlewat nak ke PNU sbb matahari pagi dah memancar2 masuk dlm ruang bilik. tengok2 jam baru kol 4.30pg... eh?? aku ingat jam aku rosak rupa2nya memang camtu. Lebih kurang dalam kol 7pagi aku jerang air then mandi pastu gerak2kan member2 yang lain. Pas sarapan roti kering yang di bawa oleh kak husna & cicah air coklat, aku terus bersiap2 iron tudung & baju utk ke PNU. lebih kurang dlm kol 9.30pg, Hye Gin dari ITU-PNU call bgtau student die nak dtg ambil we all kat lobby hotel. Then dlm kol 9.50pg aku turun bawah jumpa student PNU dari China yang bernama "Alvin" nama china die aku tak ingat sbb short term memory. Orangnya tinggi lampai & ramah. Pandai berbahasa Inggeris & Korea. Alvin merupakan student Master BBA di PNU. Lebih kurang 10mint berkenalan kami terus ke PNU menaiki Teksi. Perjalanan ke PNU mengambil masa 30 minit. Barulah aku nampak keindahan Busan dgn lautan yang cantik wlopun busan ni kota metropolitan yang terletak dipesisiran pantai, tapi pemandangannya sgt mendamaikan jiwa.... hhuhuhuuuuu tiba2 terasa seperti di syurga. sebelum sampi di PNU, kami di bawa ke Sangnam Hotel utk lunch dengan Prof Kim, Director from ITU-PNU.
Prof Kim ni ramah tamah juga orangnya.... banyak juga lah yang kami borakkan sampi tak cukup masa. Lepas lunch ngan Prof Kim, we all ke PNU dgn ditemani Hye Gin berjalan kaki je sbb hanya 100meter dari sangnam Hotel. Actually Sangnam Hotel is part of PNU so any events akan di buat di Sangnam Hotel, just like EDC Hotel in UUM.
Setibanya di Ofis ITU-PNU, aku terkezut sbb Ofis sgt kecil & hanya ada 2 org pekerja... huhuhu... wlopun mcmtu, setiap aktiviti yang dianjurkan oleh ITU-PNU tetap berjalan lancar seperti tak ada apa2 kesulitan. Lepas sesi perkenalan diri, aku, kak husna & wana terus memulakan kerja kami di sana sehingga habis waktu bekerja lm kol 5.30pm. (to be continued...)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts