Tuesday, September 8, 2009

11 hari Lagi Nak RAYA....

8 september 2009 - Tinggal 11 hari lagi nak menyambut hari raya Aidilfitri. Macam biasalah setiap hari aku gi keje.. pegi balik..pegi..balik...hmm rasa bosan pulak buat rutin yg sama hari2 tapi nak buat camne lagi dah memang tu tututan. Hari ni nth kenapa perut aku memulas2.. asik buang angin je (^_^) pagi2 buta lagi dah membuang, asik ulang alik jek cam dah jd penghuni toilet kat Ofis ni :) td pagi sahur kol 1.30 pg tu pon yana yang kejut bgn sblm die masuk tdr, minah tu memang rajin stay up. slalunya aku akan sahur kol 4.30 pagi... tp mlm td sbb pening yg teramat sgt, aku minta yana kejutkan awal sbb malas rasanya nak bagun kol 4pg. Baju keje pon aku tak sempat nak iron. Dah 2 hari ni aku tdo sorang2 kat bilik blakang, bukan pe saja sbb tdo atas katil baru :). actually bilik belakang tu utk bilik tetamu tp rasa best plak dok bilik tu tdo pun cam tak nak bangun2 lagi :).
Hmmm hari ni nak berbuka kat mana ek? asik2 buka kat rumah jek teringin gak buka kat luar ni.. tp kat changlun ni ada ape lah sgt... harapkan kedai thailand jek banyak, melayunya kurang. hmmmm laparlah pulak. sabar...sabar... dugaan puasa ni. Ya ALLAH kuatkanlah semangatku agar dpt terus berpuasa dan beramal ibadah di bulan yang mulia ini, semoga pahala puasa tidak ada yang kurang....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts