Thursday, September 10, 2009

Apakah ini satu pengakhiran atau permulaan bagi hidupku??

Ya Allah.. inikah dugaan yg harus aku terima atas kesalahanku ya Allah. Sesungguhnya aku tidak sanggup menerimanya.. berat sungguh Ya ALLAH dugaan Mu ini, aku hanyalah insan yang lemah dan hanya mampu berserah. Kembalikanlah dia kepadaku... hanya dialah satu2nya insan yang telah membawaku ke jalan yang benar dan menerimaku seadanya.
090909 mungkin bagi org lain tarikh ni merupakan tarikh istimewa mereka... tapi bagi aku tarikh 090909 ini adalah tarikh keramat yang akan aku ingat smpi bila2 pun, kerana pada tarikh ini juga pertunangan aku putus!!! Ya ALLAH andai inilah ujian yang kau berikan padaku, tunjukkanlah jalan mana yang harus ku tujui.. aku buntu..putus asa.. hilang arah...sebak dan segala2nya. Sakitnya hanya kau sahaja yang tahu. Ya Allah adakah semua ini atas kesilapan masa laluku? adakah ini satu hukuman buatku... sesungguhya Imanku masih belum cukup kuat.. hatiku belum cukup teguh untuk menghadapi semuanya....
Ya ALLAH katakanlah padaku semua ini hanya mimpi......semua ini hanya mimpi..... tinggal 2 bulan sahaja lagi untuk aku melangkah kaki ke jinjang pelamin, tp adakah ini yang seharusnya aku terima?


Penyesalanku semakin dalam dan sedih
Tlah kuserahkan semua milik dan hidupku
Aku tak mau menderita begini
Mudah-mudahan ini hanya mimpi
Hanya mimpi..
Kisah sedih di hari Minggu
Yang slalu menyiksaku
Kutakut ini kan kubawa
Sampai mati..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts