Thursday, August 26, 2010

Duit Raya Ohh.. Duit Raya....

Wahhh ramai betul orang queue nak tukar duit raya kat Bank Islam hari ni, apa lagi baru-baru ni masuk gaji, semua la staff UUM berkerumun kat bank ni, naik kebas kepala lutut tunggu nak keluarkan duit. Untuk tahun ni disebabkan kesempitan duit, aku cuma mampu peruntukkan RM300 je untuk duit raya. Tak macam tahun-tahun lepas aku peruntukkan RM500. Tahun ni memang banyak kena cut, maklumlah nak menyambut orang baru tak lama lagi, so banyak juga duit kena savekan. Hubby aku dah cakap tahun ni tak nak baju raya, die cut cost sbb katanya baju nikah color putih cream tu boleh pakai lagi. Kalo tak kerana kesempitan ni, dah lama aku merayau sorang2 kat pekan tu carikan baju raya untuk die. kesian sungguh hubby aku, tak gamak pulak nak tgk die pakai baju nikah.... huhu...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts