Tuesday, August 24, 2010

Alhamdulillah.. selesai 1 mid test

Alhamdulillah... selesai 1 mid test. Kol 10.15pg - 12.15 tghr td aku ada mid test untuk kelas 'Network Management'. Soalan cuma 2 je, tp 1 soalan 25 markah... mak aihhh jenuh juga nak menggoreng. Uniknya dalam kelas ni, aku sorang je dak pompuan dari 8 orang pelajar, yang lain semua lelaki. Dalam kelas aku ni cuma 3 orang je budak Malaysia termasuk aku yang lain datang dari China, Algeria, Libyan, Sudan & Indonesia. Tp otak masing2 memang matang giler kalo nak dibandingkan dengan aku ni, ramai juga yang gov dieorang hantar pi balajar kat UUM ni. Kebanyakan dieorang ni memang expert la dalam bab2 network ni.
Hmmm... tapi lepas ni ada satu lagi mid test untuk kelas "Information Security" sebelum balik raya. Harap2 aku leh score la mid test ni.... AMIN....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts