Tuesday, May 3, 2011

Cicak Oh Cicak...


Cicak ohhh cicak bebulu betol mata tengok cicak ni. Geram & bengang sungguh aku ngan sekumpulan cicak ni, spesis ape ntah bOntOT x sekolah punya cicak asik berak merata-rata jek. Cicak kat rumah aku ni bukan takat merayap kat siling @ dinding rumah je, tapi merayap & jalan2 lagi kat lantai rumah. Dah ler tu, taik ada di mana2 je, tempat yang biasa aku lepak2 pon die dah cemari dengan najis die tuh. Ni memang spesis "penDENGKI". Tggu la hari Jumaat, sekor2 mati syahid kang. Bukan nak kejam ngan cicak ni, tp pantang aku leka skit ada je die tinggalkan warna hitam putih tu di mana2. Ni yang buat tak sabar nak pindah rumah ^_^v.
Apsal la "cicakman" tak pulak tunjukkan aksi die berak meninggalkan trademark hitam putih die tu? cicakman mcm dlm citer rekaan KRU tu bewarna merah... ade ke cicak warna merah? kalo cicak spesis tokek tu ada la warna merah tp berbintik2, cicakman tak pulak berbintik2... uhuhuh.. termelencong ke cicakman pulak...... back to the story, cicak kat rumah aku ni memang dah tak boleh dikawal lagi, belilah ubat penghapus, penghalau cicak yang banyak dijual kat pasar malam tu... cicak tetap datang jugak. hadoooiiii rumah baruku cepatlah siapppppp dah tak sabar nak pindah ni.
**gambar sekadar hiasan semata2

No comments:

Post a Comment

Popular Posts